Hetkel oluline
TOPCNN

Rohelise tee joomine võib musta värvi asemel aidata kauem elada, soovitab uus uuring

Tee joomine vähemalt kolm korda nädalas võiks vähendada südame-veresoonkonna haigustesse suremise riski ning on seotud pikema ja tervislikuma tervisega elu, vähemalt Hiinas, soovitab uus uuring.
🌍 Allikas: CNN - loe täispikkuses ↗
RSS-voog on tõlgitud AI-d kasutades.

Vaata lisaks